Logo Design
De regula o sigla sau un logo trebuie sa fie:
- potrivit cu profilul firmei,
- simplu,
- usor de retinut,
- aplicabil in cat mai multe medii.
Doar atunci cand se indeplinesc toate aceste reguli, logo-ul isi face datoria de a reprezenta cu succes o anumita firma. Care este procesul de creare a unui logo? 1. Discutam liber despre firma dumneavoastra, profilul firmei, domeniul de activitate, segmentul de piata caruia va adresati, culori preferate, preferinte in ceea ce priveste designul, etc. 2. Urmeaza apoi o serie de schite si logo-uri create pe baza ideilor discutate anterior. 3. Avand cateva variante si tipuri de logo-uri deja create, clientul alege 1-2 variante, adauga eventuale modificari si isi exprima preferintele. 4. Finisarea variantei si finalizarea logo-ului. 5. Dupa confirmare din partea clientului, varianta finala de logo este apoi predata in diferite formate inclusiv formate editabile.